.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندرانی‌ها ۹ هزار واحد خون در ماه رمضان اهدا کردند
مردم نوعدوست مازندران بیش از ۹ هزار واحد خون در ماه رمضان اهدا کردند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر ذوالفقار تقوی مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مردم نوعدوست استان در ماه مبارک رمضان ۹ هزار و ۶۶۵ واحد خون برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کردند.

 

او با بیان اینکه در این ماه ۱۱ هزار و ۹۵۱ نفر در مراکز اهدای خون استان پذیرش شدند، افزود: از این تعداد مراجعه کنندگان ۹ هزارو ۶۶۵ نفر خون اهدا کردند.

 

ذوالفقار تقوی گفت:از مجموع خونگیری ۵ هزارو ۴۱۱ نفر اهدا کننده مستمر، ۲ هزارو ۹۶۶ نفر دارای سابقه اهدای خون و یک هزارو ۲۸۸ نفر بار اولی بودند.

 

او از همدلی و همراهی همه اهداکنندگان خون به ویژه در طی یک ماهه ماه رمضان برای نجات جان بیماران تشکر و قدردانی کرد و با توجه به نیاز مستمر مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خون خواستار حضور مداوم مردم در مراکز اهدای خون شد.

 

دکتر ذوالفقار تقوی با اشاره به اینکه مازندران یکی از استان‌های پرمصرف خون در کشور است، افزود: بیماران سرطانی، تالاسمی، دیالیزی و هموفیلی از مصرف کنندگان دائمی خون و فرآورده‌های خونی هستندکه تعداد آنان در استان به ۱۴ هزار نفر می‌رسد.

 

او گفت: همه شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون استان رعایت شده و تمامی وسایل و تجهیزات در پروسه اهدای خون یکبار مصرف و استریل است.

 

مدیرکل انتقال خون مازندران وضعیت ذخایر خون در استان را نامناسب ارزیابی کرد و از مردم مازندران خواست تا همواره در تامین خون مورد نیاز بیماران در کنار انتقال خون باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.